Wednesday, August 30, 2017

YBS ေပၚက ပီတိမ်ား


မေန႔က မနက္ပိုင္း YBS ၂၀ ေပၚ ေလထိထားတဲ့ က်ေနာ္ လိႈင္သာယာ ရံုးေရွ႕မွတ္တိုင္ကေန ေထာ့နင္း ေထာ့နင္း တက္လာလို႔လားမသိ၊ အစၥလာမ္ဘာသာ၀င္ မဟုတ္ရင္ ဟိႏၵဴဘာသာ၀င္ ျဖစ္ဖို႔မ်ားတဲ့ ေဘာလိ၀ုဒ္မင္းသားနဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ ညီငယ္ေလးတဦးက သူ႔ကို ေက်ာေပးရပ္လိုက္တဲ့ က်ေနာ့္ကို လက္တို႔ၿပီး သူ႔ေနရာမွာ ထိုင္ဖို႔ ထေပးတယ္။ က်ေနာ္ အားနာသြားၿပီး ''ရတယ္ ညီ ... ေ၀းရင္ ထိုင္ပါ၊ အစ္ကို ရပ္စီးေနက်ပါ'' လို႔ သူ႔ကို ျပန္ေျပာမိတယ္။

သူက ရတယ္ အစ္ကို ထိုင္ပါဆိုတဲ့သေဘာ ျပံဳးၿပီး လက္ကာျပတယ္။ ဒါနဲ႔ က်ေနာ္လည္း ''ေက်းဇူးပဲ ညီ'' လို႔ ေျပာၿပီး သူ ဖယ္ေပးတဲ့ ခံုမွာ ထိုင္စီးလာခဲ့တယ္။ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံုမွတ္တိုင္ (မဂၤလာသန္းျမင့္အနီး) မွာ ေက်ာပိုးအိတ္ကို လြယ္၊ ဆံပင္ဂုတ္၀ဲကို အျဖဳအနက္က်ား ေဆးဆိုးထားၿပီး ဖုန္းနားက်ပ္ေလးနားေထာင္ရင္း ကားေပၚက ဆင္းသြားတဲ့ ေခတ္လူငယ္စတိုင္ အဲဒီညီငယ္ေလးကို ၾကည့္ေငးရင္း မနက္အေစာမွာ က်ေနာ္ ပီတိေသာမနႆ ျဖစ္ခဲ့ရေလတယ္။

ဒီမတိုင္ခင္တရက္ မ/ဥကၠလာ ဥကၠာမွတ္တိုင္ကေန YBS ၁၆ ကို တက္စီးေတာ့ ခံုအလြတ္ ေတြ႔တာနဲ႔ က်ေနာ္ ထိုင္စီးလာတယ္။ ေနာက္တမွတ္တိုင္ ေမဓာ၀ီလမ္းဆံု ေရာက္ေတာ့ လသားအရြယ္ ကေလးငယ္ေလးကို ခ်ီထားတဲ့ ဗလခပ္ေတာင့္ေတာင့္ ေထာင္ေထာင္ေမာင္းေမာင္း ေရွာ့ပင္၀တ္ လူရြယ္တဦး တက္လာတယ္။ က်ေနာ္က ခံုမွာ လာထိုင္ဖို႔ လက္ရပ္ေခၚေတာ့ သူက ရတယ္ဆိုတဲ့သေဘာ လက္ျပတယ္။ ဒါနဲ႔ က်ေနာ္ မတ္တပ္ရပ္လိုက္ၿပီး လာထိုင္ဖို႔ အတင္းေခၚမွ သူက လာထိုင္တယ္။

သူတို႔သားအဖ ေဘးမွာ ရပ္စီးလာတဲ့ က်ေနာ့္ကို ကေလးငယ္ေလးက ေမာ့ၿပီး တလမ္းလံုး ျပံဳးၾကည့္ေနတယ္။ က်ေနာ္က ကေလးငယ္ေလးရဲ႕ပါးကို ျပန္ပြတ္ေလ ကေလးငယ္ေလးက က်ေနာ့္ကို ျပံဳးျပေလျဖစ္ၿပီး မတ္တပ္ရပ္စီးလာတဲ့ က်ေနာ္ ေညာင္းလို႔ ေညာင္းမွန္းမသိ ပီတိေတြျဖာေနမိေတာ့တယ္။ အေဖလုပ္သူကလည္း ကေလးငယ္ေလးကို နမ္းလိုက္ တခ်က္တခ်က္ က်ေနာ့္ကို ၾကည့္လိုက္နဲ႔ ျပံဳးလို႔ရႊင္လို႔ ...။

YBS ၂၀ ေပၚက ဆင္းသြားတဲ့ ညီငယ္ေလးလည္း က်ေနာ္ YBS ၁၆ ေပၚမွာ ရခဲ့တဲ့ ပီတိမ်ဳိး ခံစားရလိမ့္မယ္လို႔ က်ေနာ္ ေတြးေနမိတယ္။

ေဒါက္တာလြဏ္းေဆြ
(၃၀ ၾသဂုတ္ ၂၀၁၇)

No comments: